M3 mit je započet prije dvadeset godina kada je BMW svoj tadašnji aktualni model E30 prenamjenio za homologacijske potrebe za utrke proizvevši svega 5000 primjeraka. Automobil je imao visokoturažni četverocilindrični motor obujma 2.3 litre sa 195 KS. Evo model stiže 1988. s 220 KS (215 u verziji s katalizatorom) dok se Sport Evo pojavljuje 1990. s 2.5 litrenim motorom i 238 KS. Do kraja 1991. isporučeno je 17.970 primjeraka, od toga 786 kabrio izvedbi. 1992. stiže nova generacija serije 3, a M3 dobiva prvi puta 6 cilindrični trolitreni motor snage 286 KS. Uz kabrio model prvi puta je M3 dostupan i u limuzina verzija s 4 vrata. 1995. ponovno zbog homologacije BMW plasira M3 GT model sa 295 KS u limitiranoj seriji od 350 komada. Iste godine M3 E36 dobiva veći motor 3.2 litre, a snaga raste na 321 KS. Od 1997. BMW nudi i sekvencijalnu getribu. Prodano je čak 71.242 komada serije M3 E36. 2000. godine stiže treća generacija M3 E46. Obujam ostaje isti ali je snaga povećana na 343 KS. Od 2002. M3 se prvi puta nudi s 8 cilindara – kao M3 GTR s 350 KS, a godinu dana kasnije stiže i olakšani CSL. Serija E46 M3 proizvedena je u 85.139 jedinica. Od ove godine u ponudi je i četvrta generacija s V8 motorom najveće snage 420 KS. Fenomenalna M3 priča se nastavlja.
nista ja ovo nerazumijem al et samo da ti ostavim komentar